تلویزیون سامسونگتعمیرات تلویزیون سامسونگ با توجه به پرفروش بودن این برند در بازارهای داخلی کشور، در بسیاری از مراکز پذیرفته و انجام می‌گردد؛ اما در این میان آنچه که شایان توجه و احتیاط است لزوم مراجعه دارندگان این محصول به نمایندگی‌ها و مراکز مجاز جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ است. عدم توجه به این امر- یعنی مراجعه به مراکز غیرمجاز و غیر استاندارد- سبب ورود افراد نابلد و غیرمتخصص به حوزه تعمیر می‌گردد. استفاده از قطعات فیک و تقلبی در حین تعمیر، آسیب‌رسانی به بخش‌های دیگر دستگاه، لحیم‌ کاری‌های بی‌مورد ، نابجا و ناشیانه، تعمیرات غیرتخصصی ، خرابی کامل دستگاه و بروز اختلالات دو چندان در دستگاه از جمله موارد گزارش شده توسط کاربرانی است که دستگاه خود را جهت تعمیر به مراکز غیرمجاز سپرده‌اند.

 

بنابراین در صورتی که شما نیز دارنده یکی از مدل‌های تلویزیون سامسونگ هستید اما در حال حاضر، دستگاه شما به هردلیل دچار افت کیفیت و یا اختلال در عملکرد گشته است، بهتر است پیش از تحویل دستگاه جهت تعمیر، از مجاز و یا غیرمجاز بودن آن اطمینان حاصل کنید.

 

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با توجه به پر فروش‌ بودن تلویزیون‌های این کمپانی در بازارهای داخلی کشور، امکاناتی را جهت تعمیر و بازیابی کیفیت اولیه این دستگاه‌ها در درون سازمان خود فراهم ساخته است. توجه داشته باشید که انجام تعمیرات تلویزیون سامسونگ در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش‌های دیگر دستگاه خواهد گردید که در برخی موارد با از کار انداختن کلی دستگاه امکان بازیابی و اصلاح آن را برای همیشه از بین می‌برد.

 

شما می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی نمایندگی سامسونگ در کمترین زمان و با هزینه مصوب و شرکتی، دستگاه معیوب خود را تعمیرکنید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی تعمیرات تلویزیون سامسونگ می‌باشد. نمایندگی سامسونگ به دلیل اطمینان از تخصص و عملکرد کارشناسان خویش در پارت تعمیر تلویزیون، تمامی خدمات ارائه شده در این بخش را تضمین و گارانتی نموده است.

 

واحدهای تعمیرات سامسونگ

 خدمات تعمیر هریک از محصولات در واحدهای مجزا به مشتریان گرامی ارائه می‌گردد؛ این امر به دلیل گستردگی تولیدات کمپانی سامسونگ است که تعمیر هریک از آن‌ها نیازمند حضور کارشناسانی متخصص در همان حوزه می‌باشد. برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: مشاوره‌ی تخصصی و عمومی پیش از تعمیر در نمایندگی سامسونگ،  تعمیرات موبایل سامسونگ ، تعمیرات لپ‌تاپ‌های سامسونگ ،  تعمیرات پروژکتورهای سامسونگ ، تعمیرات مانیتور سامسونگ ،  تعمیر ات تبلت‌های سامسونگ ، تعمیرات تلویزیون سامسونگ و…

 

پیش از خرید تلویزیون دیجیتال و هوشمند به نکات زیر توجه داشته باشید:

تلویزیون سامسونگ

قابلیت اتصال به فلش مموری یا هاردهای اکسترنال

قابلیت و امکان اتصال به اینترنت

قابلیت پخش فایل های ویدئویی، عکس، موزیک از کامپیوتر، لپ‌تاپ، موبایل،  USB

قابلیت و امکان DVB (قابلیت پخش برنامه‌های دیجیتال شبکه‌های ایران)

امکان نمایش ۳D

توانایی پخش فرمت‌های ویدئوی مثل mp4، DiveX، MKV

پشتیبانی از پخش Blue Ray (بلوری)

توانایی و امکان دریافت تصاویر HD یا Full HD

 

معرفی محصولات سامسونگ

این بخش از سایت رسمی سامسونگ به معرفی محصولات سامسونگ اختصاص دارد . شکت سامسونگ در ۳ دهه ی نخست شامل فعالیت در حوزه‌های فناوری هوافضا، نساجی، ارائه خدمات بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی بوده است.

 

در اواخر دهه ی ۱۹۶۰، گروه سامسونگ وارد عرصه الکترونیک شده و در اواسط دهه ۱۹۷۰ نیزفعالیت خود را در زمینه ی صنایع کشتی‌سازی آغاز کرد. اکنون شرکت سامونگ در تولید محصولات مختلف فعالیت دارد که عبارتنداز: صفحات نمایش LCD و LED، تلفن های هوشمند، نیمه رساناها، تلویزیون، رینترهای لیزری تک رنگ، تا پرینترهای رنگی (لیزری و جوهر افشان)، تا پرینترهای چند کاره گرفته و سایر محصولات از قبیل دوربین های دیجیتال، کم کوردر، لپتاپ، کامپیوتر دسکتاپ، و پخش کننده های موسیقی و… می پردازد.

تلویزیون سامسونگ

 

اولین تلویزیون سامسونگ در سال ۱۹۶۹، تولید شد. اولین تلویزیون های سامسونگ سیاه و سفید بودند ودر اواخر دهه ی ۱۹۹۰، پیشرفت سامسونگ در صنعت تلویزیون آغاز شد. اولین تلویزیون های دیجیتال ساخت شرکت سامسونگ در سال  ۱۹۹۸ تولید و به بازار عرضه شدند. سامسونگ در فاصله ی بین سال های ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹، خط تولید کاملی از تلویزیون های دیجیتال را ایجاد کرد. در اولین دهه از سال ۲۰۰۰، ساخت تلویزیون های اچ دی به وسیله ی سامسونگ آغاز گردید.

این شرکت سپس به  تولید پخش کننده های بلوری و سینماهای خانگی پرداخت. ازسال ۲۰۱۳، سامسونگ  اولین تلویزیون های هوشمند را تولید کرد. اکنون تلویزیون های سامسونگ کاربران بسیاری را در سراسر دنیا جذب کرده اند و سامسونگ در تولید تلویزیون موفقیت های بسیاری در بازار جهانی به دست آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *